【information】


2016年6月26日日曜日

ありがとうございました。

「Blythe Con Japan In Tokyo」

初参加でドキドキでしたが、無事に終わりました。
心配していた接客事故も無く、沢山のお客様とお話が出来て
素敵な時間を過ごす事が出来ました。
海外のお客様も作品を購入して頂いて凄く嬉しかったです。
最後のラッフルの時間は会場が一体となって盛り上がり
今回参加して本当に良かったと心から思いました。
ご来場された全ての皆様に心から感謝申し上げます。
本当に本当にありがとうございました。
今回のイベントでは本当に沢山の事を学びました。
これからの糧にして更に上を見てこれからも頑張って行こうと思います。

And you can talk with a lot of customers
I was able to spend a nice time.
I was really glad I am to buy even work overseas customers.
The time of the last raffle climax venue together
I sincerely think that it was really good to participate this time.
I sincerely would like to thank all of everyone that has been your visit.
Really Thank you very much.
I've learned a lot in this event.
I think that going to do my best in the future.


※沢山の方にディスプレイの写真を撮って下さって本当に嬉しかったです♪
ありがとうございます。
Thank you to everyone who took the display photo. Really I was happy.


































入場時に頂いたグッディバッグの中身が豪華過ぎてビックリしました!!
バッグの生地もしっかりしていて中にはポケットも付いています♪



































今年の上半期はまだ一つ仕事が残っているので頑張ります。
また来月ブログにて告知しようと思います。